« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Na početku šk. god. 2019./2020. učenici 3. razreda Područne škole Gradac uključili su se u međunarodni eTwinning projekt MOJE MJESTO I RIJEKA. Istražujući svoje mjesto, Općinu Ružič i rijeku Čikolu te učeći i o mjestima ostalih sudionika u projektu učenici su razvijali jezične, građanske i digitalne kompetencije te međukulturalnost. Razvijali su kreativnost, kritičko i divergentno mišljenje.
Na početku šk. god. 2019./2020. učenici 3. razreda Područne škole Gradac uključili su se u međunarodni eTwinning projekt MOJE MJESTO I RIJEKA. Istražujući svoje mjesto, Općinu Ružič i rijeku Čikolu te učeći i o mjestima ostalih sudionika u projektu učenici su razvijali jezične, građanske i digitalne kompetencije te međukulturalnost. Razvijali su kreativnost, kritičko i divergentno mišljenje.
Na početku šk. god. 2019./2020. učenici 3. razreda Područne škole Gradac uključili su se u međunarodni eTwinning projekt MOJE MJESTO I RIJEKA. Istražujući svoje mjesto, Općinu Ružič i rijeku Čikolu te učeći i o mjestima ostalih sudionika u projektu učenici su razvijali jezične, građanske i digitalne kompetencije te međukulturalnost. Razvijali su kreativnost, kritičko i divergentno mišljenje.